بوسه های تو


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

چقد سخته تو باشی و نشه من عاشقت باشم

کنار بوسه های تو باید پنهان و پیدا شم

چقدر خوبه تو می دونی یه احساسی بهت دارم

می خوام دل ، بند تو باشه ، نمی خوام باز تنها شم

شاید دست خدا بوده به تو افتاده کار دل

خدا شاید کاری کرده پیش چشم تو زیبا شم

هوای قلب من خیلی شده حال و هوای تو

یه حس مبهمی دارم ، دلم می خواد لیلا شم

می خوام حرفی بگم شاید تو هم قلبت هوایی شه

نمی خوام حتی یک لحظه ، اگر ، اما ، زیرا شم

یک فکرایی ، یک حسایی ، عجیب و گنگ و نا مفهوم

با حس خوبی که دارم باید هر لحظه بودا شم

این حس لعنتی با من زیادی گیج و درگیره

حیا رو بی خیال  باید تو این حرفا و بیت ها شم

دوست دارم مثل پروانگی های دل عاشق

می خوام آروم و آهسته این احساس و پذیرا شم

http://www.upload9.ir/images/i8harb7srq0gdjq3tmwn.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت